En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Frïday - 3 juni 2008 21:52

Idag har jag shoppa lite. Bland annat sådanna dära fruktansvärt gräsliga foppa-tofflor (Ni vet sådanna som ser ut som träskor, fast de är gummi.) Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle komma till den punkten att jag köpte ett par. Men nu är den dagen nådd. Helt galet egentligen.


En annan sak jag har gjort idag är att eskat (äskat? ingen aning om hur de stavas) massa pengar. Stora projekt är på gång.


Detta är nu mitt offesiellt sista inlägg på ett tag. För i morgon bär de av på nya äventyr, först är de friskvårdsdag, efter de så är de SRF som sagt. Kommer försöka få tillfälle att skriva innan jag åker i morgon. Om inte annat ska jag försöka få ner några rader innan jag beger mig Frankrike.


Men misströsta inte mina kära vänner, okändlingar och annat löst folk. Jag kommer ju självklart skriva dagbok (med penna och papper even!) så ni kommer senare att få en uppdatering och vad för spännande som händer. Och vad för spännande saker jag tänker på. (Ett inlägg kommer defenitivt komma 16 juni, för då är jag hemma och packar om väskan)


  • Sweden Rock Festival - Sölvesborg 4-8juni
  • Taizé - Frankrike 8-15juni
  • Warzawa, Krakow, Berlin - Polen/Tyskland 17-25 juni
  • Danmark *datum lämnat öppet* 

Men nu mina söta vänner, okändlingar och annat löst folk. Får ni ha en kalas tid, tills dess, vi ses, igen...

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards