En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Frïday - 3 september 2011 20:52

Borttappat; Motivation, den är liten, vit och lite rosaskimmrande. Varit bortappad sedan tidig lördagmorgon. Om du hittat den, vet vart den finns, eller helt enkelt har lite extra över så tas de tacksamt emot! 


Dagen idag har inte riktigt gått som jag tänkt med de är de som händer. Tänkte jag skulle ut och springa innan frukost imorgon, om jag hittar de som jag skrev här över. Nåja, efter de blir de gudstjänst och de ser jag fram emot. Sedan att hämta hem min röda racercykel. Kanske blir de att cykla ner till gymmet direkt? De kanske vore något? Att bara köra lite styrka? Mjo... Jag kan ju alltid leda cykeln upp berget om jag är alldeles för död! *skratt*

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards