En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Frïday - 2 september 2011 18:52

Just nu ligger jag på exakt rätt poäng för dagen, dvs 31 poäng. Men kommer ta mig något litet att äta sedan när jag kommer hem efter att varit ute och sprungit. Jag har på mig min nya löparklockan, dock borde jag egentligen ta ur batteriet och sätta i de igen, för jag var lite för snabb med att trycka på knapparna istället för att läsa instruktionsboken, men den var rätt trist iof.


Jag funderar på om jag ska köpa mig något proteinpulver, jag har tänkt på de mer och mer och funderar på om jag får in de i mitt propoints program. Ska kolla upp de där kanske.  Något förslag kanske?


Jag vägde mig idag och vågen visade -1,2kg! Nu hoppas jag och ber att de ska bli minst lika mycket nästa vecka! Så nu ska jag snart ut och springa, om en kvart ska jag ut rättare sagt! Imorgon blir de hem till min fina Kalle och hämta min cykel, och ev gymmet imorgon, om jag inte tar de på söndag. Några frågor?


Glöm inte att heja på! :D woooh! 

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards