En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Frïday - 15 oktober 2013 08:56

Jag pluggar en kurs på komvux samtidigt som jag jobbar, eller ja kanske inte riktigt samtidigt då jag inte är på jobbet och i skolan samtidigt... Men jag läser kursen innan jag går till jobbet kanske jag snarare ska säga. Jag läser Naturkunskap 1b vilket betyder att jag läser om stenar, träd, ekosystem och kärlek och sådant. Nu läser jag ett avsnitt om sex och kärlek och jag borde göra provet om två veckor, så de är kanske läge att böra plugga alla de där vitaminerna och mineralerna snart. Yeah, kan vara en bra ide!


Sedan på jobbet ska vi ha möte, jag har en hel del att ta upp idag, men de blir nog grymt bra. Vi ska prata lite om framtidsstrategier så igår satt jag och målade och illustrerade lite (väldigt basic ska tilläggas med min tonfiskburk som cirkelmodell *skratt*) Men jag tror de kommer bli skitbra, för den är stark och genomtänkt. Så nu idag ska jag och min kollega lansera den för de andra så de ska vara spännande att se hur de kommer re/agera på det. Åh det känns nästan som julafton i magen *skratt*


Jag läste förövrigt någonstans idag att en människa tänker mellan 12.000 och 50.000 tankar om dagen, beroende på hur "djup" personen i fråga var. Undra hur många tankar jag tänker på en dag? Undra hur många av dem som är samma tanke? Och slutligen, ibland är de ju inte direkt lätt att säga vart en tanke slutar och nästa börjar. Jag menar, det är inte direkt som om jag använder punkter och kommatecken i huvudet när jag tänker... Eller gör ni det?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards